Menu Przedmiotowe
 
Obywatel RP i jego rodzina
>Rejestr wyborców
>Paszport
>Prawo jazdy
>Rejestracja pojazdu
 
 
Przetargi
>Ogłoszenia
>Rozstrzygnięcia
 
 
Ewidencja Działalności Gospodarczej
>Działalność gospodarcza
>Koncesje alkoholowe
>Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
 
 
Podatki i opłaty
>Podatki i opłaty
>Urzędy skarbowe
 
 
Oświata
>Publiczne jednostki oświatowe
>Uczniowie
>Nauczyciele
>Dowóz dzieci
>Ciechocińskie place zabaw
>Oświatowe projekty unijnie
>Informacja o realizacji zadań oświatowych
>Aktualności
>Konkursy dla dzieci i młodzieży
>Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów
 
 
Gospodarka Mieszkaniowa
>Wniosek o zawarcie umowy najmu / podnajmu lokalu z zasobu mieszkaniowego Gminy Ciechocinek
>Dodatek Mieszkaniowy
>Dodatek Energetyczny
 
 
Kultura, sport i promocja miasta
>Organizacja imprez
>Realizacja zadań publicznych
>Nagrody i stypendia
>Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie
 
 
Środowisko
>Gospodarka odpadami
>Regulamin utrzymania czystości
>Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku
>Usuwanie drzew i krzewów
>Ochrona powietrza
>Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
>Usuwanie odpadów
>Program opieki nad zwierzętami
>Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
>Inwentaryzacja rowów melioracyjnych
 
 
Obrona cywilna, sprawy wojskowe
>Sprawy kwalifikacji wojskowej
>Reagowanie kryzysowe
 
 
Zdrowie
>Profilaktyka przeciwalkoholowa
>Programy polityki zdrowotnej
 
 
Organizacje pozarządowe
>Regulamin konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
>Programy współpracy Gminy Miejskiej Ciechocinek z organizacjami pozarządowymi
>Mapa aktywności organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy Miejskiej Ciechocinek
>Konkursy
>Gminna Rada Pożytku Publicznego
 
 
Zgromadzenia
 
 
Ponowne wykorzystywanie
 
Informacje o JST

Wydziały i Pracownicy
[html] [pdf]

Kompetencje
[html] [pdf]
 
Programy
Ranking stron
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Najnowsze


 
archiwum.bip.ciechocinek.pl

Poprzednia wersja wiadomości 80

Autor zmianData
Mirosław Ciuryło2010-03-18
12:16:41
Treść wiadomości

STANOWISKO  DS.
OBRONY  CYWILNEJ  i  OCHRONY  INFORMACJI  NIEJAWNYCH

Andrzej Wojtaszek pok. 17 tel. 054 416 18 00 wew.133

Do zadań pracownika należy prowadzenie całokształtu zadań z zakresu ustawy z dnia 21 listopada 1967r o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolite Polskiej jednolity tekst (Dz. U. z 2002 r Nr 21 poz.205 z p. zm.) ustawa z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klęski żywiołowej.(Dz. U. nr 62 poz. 558 z 22.05.2002 z p. zmian.)

Akty wykonawcze do powyższych ustaw:
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin ( Dz. U. Nr 96 poz. 850)
Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 03.12.2002r w sprawie tworzenia gminnego zespołu reagowania , powiatowego i wojewódzkiego zespołu reagowania kryzysowego oraz Rządowego Zespołu Koordynacji Kryzysowej i ich funkcjonowania ( D.U. nr 215 poz. 1818)


 W ZAKRESIE SPRAW OBRONNYCH

1. Prowadzenie całokształtu zadań z zakresu ustawy o powszechnym obowiązku Rzeczypospolitej Polskiej
- czynności związane z wykonywaniem powszechnego obowiązku obrony
- organizacja i przeprowadzenie rejestracji przedpoborowych
- przygotowanie dokumentacji i udział w pracach Powiatowej Komisji Lekarskiej i Powiatowej Komisji Poborowej
- Kompletowanie dokumentacji o orzekaniu konieczności sprawowania przez żołnierza bezpośredniej opieki nad członkiem rodziny
- Kompletowanie dokumentacji o uznanie poborowych którym doręczono kartę powołania do zasadniczej służby wojskowej oraz żołnierzy odbywających tę służbę za posiadających na wyłącznym utrzymaniu członków rodziny.
- Organizowanie doręczania kart powołania do odbycia ćwiczeń wojskowych w trybie natychmiastowego stawiennictwa do odbycia ćwiczeń wojskowych , czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
- Zarządzenie na wniosek Wojskowego Komendanta Uzupełnień w Toruniu o przymusowym doprowadzeniu przez Policję powołanego w razie niestawienia się do służby wojskowej bez uzasadnionej przyczyny.
- Nakładanie świadczeń rzeczowych i osobowych na wniosek Wojskowego Komendanta Uzupełnień i innych organów, według posiadanej ewidencji o stanie nieruchomości i rzeczy ruchomych mogących być przedmiotem świadczeń rzeczowych.
- Organizowanie „Stałego Dyżuru Burmistrza”
- Opracowanie i realizacja zadań obronnych :
- Planu Osiągania Gotowości Obronnej
- Planu Zastępczych Miejsc Szpitalnych


 W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO

- Opracowanie i utrzymywanie w stałej aktualności Miejskiego Planu Reagowania
- Rozpoznawanie, analizowanie oraz prowadzenie ewidencji występujących zagrożeń na terenie miasta
- Tworzenie warunków zarządzania w sytuacjach kryzysowych
- Ocena rozmiarów powstałego zagrożenia i prognozowanie ich skutków
- Włączenie i koordynacja działań służb komunalnych i innych służb biorących udział w akcjach ratowniczych
- Zakładanie i aktualizacja bazy danych o siłach i środkach mogących brać udział w akcjach ratowniczych
- Zbieranie meldunków o wynikach prowadzonych działań ratowniczych.
- Opracowanie planu ewakuacji ludności z rejonów zagrożonych
- Przygotowanie do działania radiowego systemu alarmowania oraz systemu wykrywania zagrożeń
- Współpraca ze służbą operacyjną Powiatowej Komendy Państwowej Straży
Pożarnej oraz Powiatowym Centrum Zarządzania Kryzysowego w zakresie
zarządzania kryzysowego.


 W ZAKRESIE OCHRONY LUDNOŚCI

- Aktualizacja bazy danych o zasobach służących do zabezpieczenia ludności
poszkodowanej
- udział w aktualizacji planu zaopatrzenia miasta w wodę w warunkach
specjalnych
- organizacja konkursów wiedzy o Obronie Cywilnej oraz popularyzacja
problematyki OC
- realizacja szkoleń z zakresu OC i powszechnej samoobrony
- opracowanie i utrzymanie w stałej aktualności planów Obrony Cywilnej
- tworzenie systemu wykrywania i alarmowania
- ostrzeganie i alarmowanie ludności o zbliżającym się niebezpieczeństwie
- prowadzenie ewidencji budowli ochronnych i urządzeń specjalnych.

Opis dokonanych zmian
zmiana 18.03.10
Powrót
Menu Podmiotowe

 
Zam. publiczne


  Wszystkie
 
Sprawy
Klucz:
 
Redaktorzy strony
BIP Redagują:
Łukasz Małecki   Napisz wiadomość
    Tel: 544161800


Wersje elektroniczne
Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
5294059 odwiedzin
Statystyki zaawansowane

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

Zamknij