Menu Przedmiotowe
 
Obywatel RP i jego rodzina
>Rejestr wyborców
>Paszport
>Prawo jazdy
>Rejestracja pojazdu
 
 
Przetargi
>Ogłoszenia
>Rozstrzygnięcia
 
 
Ewidencja Działalności Gospodarczej
>Działalność gospodarcza
>Koncesje alkoholowe
>Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
 
 
Podatki i opłaty
>Podatki i opłaty
>Urzędy skarbowe
 
 
Oświata
>Publiczne jednostki oświatowe
>Uczniowie
>Nauczyciele
>Dowóz dzieci
>Ciechocińskie place zabaw
>Oświatowe projekty unijnie
>Informacja o realizacji zadań oświatowych
>Aktualności
>Konkursy dla dzieci i młodzieży
>Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów
 
 
Gospodarka Mieszkaniowa
>Wniosek o zawarcie umowy najmu / podnajmu lokalu z zasobu mieszkaniowego Gminy Ciechocinek
>Dodatek Mieszkaniowy
>Dodatek Energetyczny
 
 
Kultura, sport i promocja miasta
>Organizacja imprez
>Realizacja zadań publicznych
>Nagrody i stypendia
>Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie
 
 
Środowisko
>Gospodarka odpadami
>Regulamin utrzymania czystości
>Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku
>Usuwanie drzew i krzewów
>Ochrona powietrza
>Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
>Usuwanie odpadów
>Program opieki nad zwierzętami
>Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
>Inwentaryzacja rowów melioracyjnych
 
 
Obrona cywilna, sprawy wojskowe
>Sprawy kwalifikacji wojskowej
>Reagowanie kryzysowe
 
 
Zdrowie
>Profilaktyka przeciwalkoholowa
>Programy polityki zdrowotnej
 
 
Organizacje pozarządowe
>Regulamin konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
>Programy współpracy Gminy Miejskiej Ciechocinek z organizacjami pozarządowymi
>Mapa aktywności organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy Miejskiej Ciechocinek
>Konkursy
>Gminna Rada Pożytku Publicznego
 
 
Zgromadzenia
 
 
Ponowne wykorzystywanie
 
Informacje o JST

Wydziały i Pracownicy
[html] [pdf]

Kompetencje
[html] [pdf]
 
Programy
Ranking stron
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Najnowsze


 
archiwum.bip.ciechocinek.pl

Poprzednia wersja wiadomości 113

Autor zmianData
Justyna Stawiszyńska2011-01-05
12:12:27
Treść wiadomości

Kategoria sprawy:
Imprezy masowe.

Sprawa:
Organizowanie imprez masowych.

Zakres sprawy:
Udzielanie zezwoleń na organizowanie imprez masowych.

Sprawę załatwia:
Podinspektor ds. Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Ciechocinku, ul .Kopernika 19, pok. 22, Justyna Stawiszyńska, tel. (0-54)  416 18 00 wew.138.

Dokumenty od wnioskodawcy:
1. Wniosek organizatora imprezy nie później  niż 30 dni przed planowanym  terminem  rozpoczęcia  imprezy  na druku stanowiącym załącznik do niniejszej procedury.

2. Organizator:

1) występuje do organu z wnioskiem o wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej;

  2)  zwraca się do właściwego miejscowo komendanta powiatowego (rejonowego, miejskiego) Policji i właściwego miejscowo komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej, kierownika jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego) i państwowego inspektora sanitarnego z wnioskiem o wydanie opinii o niezbędnej wielkości sił i środków potrzebnych do zabezpieczenia imprezy masowej, zastrzeżeniach do stanu technicznego obiektu (terenu) oraz o przewidywanych zagrożeniach;

  3)  powiadamia właściwego miejscowo:

a)  komendanta oddziału Straży Granicznej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej w strefie nadgranicznej,

b)  komendanta terenowej jednostki organizacyjnej Żandarmerii Wojskowej, w przypadku przeprowadzania imprezy masowej na terenach będących w zarządzie jednostek organizacyjnych podległych, podporządkowanych lub nadzorowanych przez Ministra Obrony Narodowej.

3. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2, organizator załącza:

  1)  dokumentację i informacje, o których mowa powyżej

  2)  program i regulamin imprezy masowej, wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej;

  3)  regulamin obiektu (terenu), wraz z informacją o sposobie udostępnienia go uczestnikom imprezy masowej;

  4)  pisemną instrukcję określającą zadania służby porządkowej oraz służby informacyjnej;

  5)  warunki łączności pomiędzy podmiotami biorącymi udział w zabezpieczeniu imprezy masowej.

4. Właściwy miejscowo komendant powiatowy (rejonowy, miejski) Policji, Państwowej Straży Pożarnej, kierownik jednostki organizacyjnej pomocy doraźnej (pogotowia ratunkowego) i państwowy inspektor sanitarny wydają opinie w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku o ich wydanie.

5. Organizator do wniosku dołącza:Forma załatwienia sprawy:
Wydanie zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej lub odmowa jego wydania oraz zakaz przeprowadzenia imprezy masowej następuje  w formie  decyzji administracyjnej.

Termin załatwienia sprawy:
Burmistrz Miasta Ciechocinka wydaje zezwolenie na przeprowadzenie  imprezy  masowej albo odmawia jego wydania w terminie 7 przed planowanym terminem przeprowadzenia imprezy masowej.

Podstawa prawna:
Ustawa z   dnia  20  marca 2009 r.  o bezpieczeństwie imprez masowych (DZ. U. z dnia 21 kwietnia 2009 r.)

Uwagi:
1. Kopię decyzji, niezwłocznie po jej wydaniu, pracownik prowadzący postępowanie w sprawie zobowiązany jest przesłać do:
  a) Komendy Miejskiej Policji,
  b) Komendy Powiatowej Policji,
  c) Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej,
  d) Pogotowia Ratunkowego,
  e) Powiatowego Inspektora Sanitarnego,
  f) Organizatora imprezy.
2. Jeżeli imprezy są przeprowadzane przez tego samego organizatora w tych samych obiektach i na terenach do tego przystosowanych częściej niż 2 razy w roku lub są to imprezy, dla których opracowano terminarz, Burmistrz Miasta Ciechocinka wydaje zezwolenie na przeprowadzenie wskazanej liczby imprez lub przeprowadzenie takich imprez w okresie jednego roku.
3. W przypadku zmiany terminu imprezy masowej mającej odbyć się jednorazowo lub wg ustalonego terminarza, organizator imprezy na 7 dni przed jej terminem zawiadamia organ wydający zezwolenie na przeprowadzenie imprezy masowej oraz Policję i wszystkie służby ratownicze, które wydały opinię.
4. Odmowa wydania zezwolenia na przeprowadzenie imprezy masowej następuje w razie niespełnienia wymogów, o których mowa w rozdziale "Dokumenty od wnioskodawcy" niniejszej procedury.
5. Burmistrz Miasta Ciechocinka wydaje decyzje o zakazie przeprowadzenia imprezy masowej w przypadku zmiany warunków bezpieczeństwa decydujących o wydaniu zezwolenia na jej przeprowadzenie.
6. Od wydanej decyzji służy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego za pośrednictwem organu wydającego decyzje w terminie 14 dni od jej doręczenia. 

Załącznik do pobrania:
Wniosek o wydanie zezwolenia na organizację imprezy masowej (48 KB)

 

Zezwolenie zawiera:

  1)  nazwę organizatora;

  2)  określenie rodzaju imprezy masowej;

  3)  nazwę imprezy masowej;

  4)  warunki przeprowadzenia imprezy masowej, w tym:

a)  miejsce jej przeprowadzenia,

b)  czas jej rozpoczęcia i zakończenia,

c)  maksymalną liczbę osób, które mogą w niej uczestniczyć,

d)  liczbę członków służby porządkowej oraz służby informacyjnej,

e)  informację o zainstalowaniu urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk

3. Organ stwierdza w zezwoleniu, że jest to impreza masowa podwyższonego ryzyka, w przypadku gdy wynika to z:

  1)  informacji o przewidywanych zagrożeniach,

  2)  opinii komendanta powiatowego (rejonowego, miejskiego) Policji;

  3)  wniosku podmiotu zarządzającego rozgrywkami.

  1)  graficzny plan obiektu (terenu), na którym ma być przeprowadzona impreza masowa, wraz z jego opisem, zawierający:

a)  oznaczenie dróg dojścia i rozchodzenia się osób uczestniczących w imprezie masowej, dróg ewakuacyjnych i dróg dojazdowych dla pojazdów służb ratowniczych i Policji,

b)  oznaczenie punktów pomocy medycznej, punktów czerpalnych wody do picia i do celów przeciwpożarowych oraz punktów informacyjnych,

c)  oznaczenie lokalizacji hydrantów przeciwpożarowych, zaworów, przyłączy wody, gazu i energii elektrycznej oraz innych elementów mających wpływ na bezpieczeństwo użytkowników obiektu lub terenu,

d)  informacje o rozmieszczeniu służb porządkowych oraz służb informacyjnych, rozmieszczeniu osób uczestniczących w imprezie masowej i ewentualnym rozdzieleniu ich według sektorów oraz o rozmieszczeniu punktów gastronomicznych i sanitariatów;

 

  2)  terminarz rozgrywek meczów piłki nożnej lub terminarz innych imprez masowych - w przypadku imprez masowych organizowanych cyklicznie;

  3)  informację o:

a)  liczbie miejsc dla osób na imprezie masowej,

b)  przewidywanych zagrożeniach bezpieczeństwa i porządku publicznego,

c)  liczbie, organizacji, oznakowaniu, wyposażeniu i sposobie rozmieszczenia służby porządkowej oraz służby informacyjnej;

  4)  osobie wyznaczonej na kierownika do spraw bezpieczeństwa, w tym jego dane obejmujące: imię, nazwisko, numer PESEL, numer i datę wydania zaświadczenia o ukończeniu kursu dla kierowników do spraw bezpieczeństwa imprez masowych, a w przypadku imprezy masowej podwyższonego ryzyka dodatkowo numer i datę wydania licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia;

  5)  informację o sposobie zapewnienia identyfikacji osób biorących udział w imprezie masowej - w przypadku meczu piłki nożnej lub imprezy masowej podwyższonego ryzyka;

  6)  informację o zainstalowanych urządzeniach rejestrujących obraz i dźwięk

  6. W przypadku gdy właściciel, posiadacz, użytkownik obiektu lub zarządzający obiektem, na terenie którego ma być przeprowadzona impreza masowa, rozpoczął jego użytkowanie zgodnie z przepisami prawa budowlanego, a charakter imprezy masowej jest zgodny z przeznaczeniem obiektu, organizator do wniosku dołącza opinie właściwych miejscowo: komendanta powiatowego (miejskiego) Państwowej Straży Pożarnej i państwowego inspektora sanitarnego.

 

Opis dokonanych zmian
b
Powrót
Menu Podmiotowe

 
Zam. publiczne


  Wszystkie
 
Sprawy
Klucz:
 
Redaktorzy strony
BIP Redagują:
Łukasz Małecki   Napisz wiadomość
    Tel: 544161800


Wersje elektroniczne
Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
5289865 odwiedzin
Statystyki zaawansowane

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

Zamknij