Zezwolenia na wyprzedaż napojów alkoholowych
Sprawę załatwia: Referat Społeczno - Administracyjny - Ewidencji Działalności Gospodarczej. Urząd Miejski Ciechocinek, ul.Kopernika 19, pok. nr 5 tel. 0-54 416 18 00 wew. 125;
Dokumenty od wnioskodawcy: 1. Wniosek (formularz w załączeniu). 2. Kopia protokołu inwentaryzacyjnego (ilościowo-wartościowego według cen sprzedaży dla poszczególnych kategorii) posiadanych zapasów napojów alkoholowych.
Forma załatwienia sprawy: 1. Decyzja Burmistrza Ciechocinka. 2. Akt naliczenia opłaty (noszący znamiona decyzji). Termin załatwienia sprawy: Z uwagi na złożoną procedurę wydawania zezwoleń wnioski należy składać co najmniej 1 miesiąc przed planowanym rozpoczęciem działalności. Podstawa prawna: 1. Art. 184 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 147, poz. 1231 z późn. zmianami). 2. Art. 17 w związku z art. 33 ust. 1,i art. 28 i 29 ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. prawo działalności gospodarczej (Dz. U. z 1999r. Nr 101 poz. 1178 z późn. zmianami).
Uwagi: Przedsiębiorca, który otrzymał zezwolenie na wyprzedaż posiadanych, zinwentaryzowanych zapasów napojów alkoholowych, może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych nie wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od dnia upływu terminu ważności zezwolenia na wyprzedaż. Opłata skarbowa: - 5 zł za wniosek, - 0,50 zł za każdy załącznik.
Wniosek dostępny w zakładce - Poradnik Petenta |