Menu Przedmiotowe
 
Obywatel RP i jego rodzina
>Rejestr wyborców
>Paszport
>Prawo jazdy
>Rejestracja pojazdu
 
 
Przetargi
>Ogłoszenia
>Rozstrzygnięcia
 
 
Ewidencja Działalności Gospodarczej
>Działalność gospodarcza
>Koncesje alkoholowe
>Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
 
 
Podatki i opłaty
>Podatki i opłaty
>Urzędy skarbowe
 
 
Oświata
>Publiczne jednostki oświatowe
>Uczniowie
>Nauczyciele
>Dowóz dzieci
>Ciechocińskie place zabaw
>Oświatowe projekty unijnie
>Informacja o realizacji zadań oświatowych
>Aktualności
>Konkursy dla dzieci i młodzieży
>Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów
 
 
Gospodarka Mieszkaniowa
>Wniosek o zawarcie umowy najmu / podnajmu lokalu z zasobu mieszkaniowego Gminy Ciechocinek
>Dodatek Mieszkaniowy
>Dodatek Energetyczny
 
 
Kultura, sport i promocja miasta
>Organizacja imprez
>Realizacja zadań publicznych
>Nagrody i stypendia
>Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie
 
 
Środowisko
>Gospodarka odpadami
>Regulamin utrzymania czystości
>Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku
>Usuwanie drzew i krzewów
>Ochrona powietrza
>Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
>Usuwanie odpadów
>Program opieki nad zwierzętami
>Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
>Inwentaryzacja rowów melioracyjnych
 
 
Obrona cywilna, sprawy wojskowe
>Sprawy kwalifikacji wojskowej
>Reagowanie kryzysowe
 
 
Zdrowie
>Profilaktyka przeciwalkoholowa
>Programy polityki zdrowotnej
 
 
Organizacje pozarządowe
>Regulamin konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
>Programy współpracy Gminy Miejskiej Ciechocinek z organizacjami pozarządowymi
>Mapa aktywności organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy Miejskiej Ciechocinek
>Konkursy
>Gminna Rada Pożytku Publicznego
 
 
Zgromadzenia
 
 
Ponowne wykorzystywanie
 
Informacje o JST

Wydziały i Pracownicy
[html] [pdf]

Kompetencje
[html] [pdf]
 
Programy
Ranking stron
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Najnowsze


 
archiwum.bip.ciechocinek.pl / Środowisko / / Usuwanie odpadów / Wydawanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchocmości
    Wydawanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomościWyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdfRSS

    Wydawanie zezwolenia na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych).

    Sprawę załatwia:  
    Referat Gospodarki Terenami i Ochrony Środowiska, ul. Kopernika 19, I-piętro pok. 16, tel. 416 18 00 wew. 131 i 132, faks 283 64 23
     
    Dokumenty od wnioskodawcy:
    1. Wniosek o udzielenie zezwolenia zawierający:
      1/ imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie,
      2/ określenie przedmiotu i obszaru działalności,
      3/ określenie środków technicznych, jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem, w tym także informacje o posiadanej bazie magazynowo – sprzętowej,
      4/ informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,
      5/ proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,
      6/ określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,
    2. Załączniki do wniosku:
      1/ w przypadku ubiegania się o zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych, do wniosku należy dołączyć:
       * oryginał dokumentu potwierdzającego gotowość ich odbioru przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów,
       * kserokopie (potwierdzone „za zgodność z oryginałem”), dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do prowadzenia działalności objętej zezwoleniem,
      2/ kserokopia dokumentu (potwierdzona przez stronę „za zgodność z oryginałem”), potwierdzającego, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym.

    Dokumenty uzyskiwane przez urząd:
    Protokół z wizji lokalnej /w uzasadnionych przypadkach/.

    Forma załatwienia sprawy:
    Decyzja Burmistrza Ciechocinka.

    Termin załatwienia sprawy:
    Do 30 dni (od daty wpływu kompletnego wniosku).

    Podstawa prawna:
    1. art. 7, 8 i 9 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: Dz.U. Nr 132 poz. 622 z 1996 r, z późniejszymi zmianami:
    Dz. U. Nr 60 poz. 369 z 1997 r.
    Dz. U. Nr 121 poz. 770 z 1997 r.
    Dz. U. Nr 22 poz. 272 z 2000 r.
    Dz. U. Nr 100 poz.1085 z 2001 r.
    Dz. U. Nr 154 poz.1800 z 2001 r.
    Dz. U. Nr 113 poz. 984 z 2002 r.
    Dz. U. Nr 7 poz. 78 z 2003 r.

    Uwagi:
    Opłata skarbowa:
    - za wniosek - 5,00 zł,
    - za każdy załącznik - 0,50 zł.
    - za zezwolenie - 100,00 zł

    Dodany 2003-12-22 08:58:17 przez BIP Administrator         Wyświetlony: 2757
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2003-12-22 08:58:42               Historia zmian
    Menu Podmiotowe

     
    Zam. publiczne


      Wszystkie
     
    Sprawy
    Klucz:
     
    Redaktorzy strony
    BIP Redagują:
    Łukasz Małecki   Napisz wiadomość
        Tel: 544161800


    Wersje elektroniczne
    Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
    5289315 odwiedzin
    Statystyki zaawansowane

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

    Zamknij