Menu Przedmiotowe
 
Obywatel RP i jego rodzina
>Rejestr wyborców
>Paszport
>Prawo jazdy
>Rejestracja pojazdu
 
 
Przetargi
>Ogłoszenia
>Rozstrzygnięcia
 
 
Ewidencja Działalności Gospodarczej
>Działalność gospodarcza
>Koncesje alkoholowe
>Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką
 
 
Podatki i opłaty
>Podatki i opłaty
>Urzędy skarbowe
 
 
Oświata
>Publiczne jednostki oświatowe
>Uczniowie
>Nauczyciele
>Dowóz dzieci
>Ciechocińskie place zabaw
>Oświatowe projekty unijnie
>Informacja o realizacji zadań oświatowych
>Aktualności
>Konkursy dla dzieci i młodzieży
>Ogłoszenia o konkursach na dyrektorów
 
 
Gospodarka Mieszkaniowa
>Wniosek o zawarcie umowy najmu / podnajmu lokalu z zasobu mieszkaniowego Gminy Ciechocinek
>Dodatek Mieszkaniowy
>Dodatek Energetyczny
 
 
Kultura, sport i promocja miasta
>Organizacja imprez
>Realizacja zadań publicznych
>Nagrody i stypendia
>Wpis do ewidencji obiektów świadczących usługi hotelarskie
 
 
Środowisko
>Gospodarka odpadami
>Regulamin utrzymania czystości
>Publicznie dostępny wykaz danych o środowisku
>Usuwanie drzew i krzewów
>Ochrona powietrza
>Zezwolenie na utrzymywanie psa rasy uznawanej za agresywną
>Usuwanie odpadów
>Program opieki nad zwierzętami
>Plan Gospodarki Niskoemisyjnej
>Inwentaryzacja rowów melioracyjnych
 
 
Obrona cywilna, sprawy wojskowe
>Sprawy kwalifikacji wojskowej
>Reagowanie kryzysowe
 
 
Zdrowie
>Profilaktyka przeciwalkoholowa
>Programy polityki zdrowotnej
 
 
Organizacje pozarządowe
>Regulamin konsultacji z organizacjami pozarządowymi i podmiotami
>Programy współpracy Gminy Miejskiej Ciechocinek z organizacjami pozarządowymi
>Mapa aktywności organizacji pozarządowych działających na terenie Gminy Miejskiej Ciechocinek
>Konkursy
>Gminna Rada Pożytku Publicznego
 
 
Zgromadzenia
 
 
Ponowne wykorzystywanie
 
Informacje o JST

Wydziały i Pracownicy
[html] [pdf]

Kompetencje
[html] [pdf]
 
Programy
Ranking stron
 
Logowanie
Login:
Hasło:
 
Najnowsze


 
archiwum.bip.ciechocinek.pl / Środowisko / / Usuwanie odpadów / Wydawanie zezwolenia na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych
    Wydawanie zezwolenia na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłychWyślij pytanie do autora wiadomościPodgląd wydrukuPdfRSS

    Wydawanie zezwolenia na prowadzenie przez przedsiębiorców działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych (nie dotyczy gminnych jednostek organizacyjnych).

    Sprawę załatwia:  
    Referat Gospodarki Terenami i Ochrony Środowiska, ul. Kopernika 19, I-piętro pok. 16, tel. 416 18 00 wew. 131 i 132, faks 283 64 23

    Załączniki:  
    Dokumenty od wnioskodawcy:
    1. Wniosek o udzielenie zezwolenia zawierający :
      1/ imię i nazwisko lub nazwę oraz adres zamieszkania lub siedziby przedsiębiorcy ubiegającego się o zezwolenie,
      2/ określenie przedmiotu i obszaru działalności,
      3/ określenie środków technicznych jakimi dysponuje ubiegający się o zezwolenie na prowadzenie działalności objętej wnioskiem, w tym także informacje o posiadanej bazie magazynowo – sprzętowej,
      4/ informacje o technologiach stosowanych lub przewidzianych do stosowania przy świadczeniu usług w zakresie działalności objętej wnioskiem,
      5/ proponowane zabiegi z zakresu ochrony środowiska i ochrony sanitarnej planowane po zakończeniu działalności,
      6/ określenie terminu podjęcia działalności objętej wnioskiem oraz zamierzonego czasu jej prowadzenia,
    2. Załączniki do wniosku:
      1/ w przypadku ubiegania się wyłącznie o zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości ciekłych do wniosku należy dołączyć:
       * oryginał dokumentu potwierdzającego gotowość ich odbioru przez stację zlewną.
       * kserokopie ( potwierdzone „za zgodność z oryginałem” ), dowodów rejestracyjnych pojazdów przeznaczonych do prowadzenia działalności objętej zezwoleniem,
      2/ kserokopia dokumentu ( potwierdzona przez stronę „za zgodność z oryginałem”), potwierdzającego, że wnioskodawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym.

    Dokumenty uzyskiwane przez urząd:
    Protokół z wizji lokalnej /w uzasadnionych przypadkach/.

    Forma załatwienia sprawy:
    Decyzja Burmistrza Ciechocinka.

    Termin załatwienia sprawy:
    Do 30 dni (od daty wpływu kompletnego wniosku).

    Podstawa prawna:
    1. art. 7, 8 i 9 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach: Dz.U. Nr 132 poz. 622 z 1996 r, z późniejszymi zmianami:
    Dz. U. Nr 60 poz. 369 z 1997 r.
    Dz. U. Nr 121 poz. 770 z 1997 r.
    Dz. U. Nr 22 poz. 272 z 2000 r.
    Dz. U. Nr 100 poz.1085 z 2001 r.
    Dz. U. Nr 154 poz.1800 z 2001 r.
    Dz. U. Nr 193 poz.1617 z 2002 r.
    Dz. U. Nr 113 poz. 984 z 2002 r.
    Dz. U. Nr 7 poz. 78 z 2003 r.

    Uwagi:
    1.Pojazdy asenizacyjne wykorzystywane do prowadzenia działalności objętej decyzją powinny spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 roku (Dz.U.02.193.1617)
    Opłata skarbowa :
    - za wniosek - 5,00 zł,
    - za każdy załącznik - 0,50 zł.
    - za zezwolenie - 100,00 zł

    Dodany 2003-12-22 09:02:21 przez BIP Administrator         Wyświetlony: 2675
    Ważny do: bezterminowo
    Modyfikacja 2003-12-22 09:02:49               Historia zmian
    Menu Podmiotowe

     
    Zam. publiczne


      Wszystkie
     
    Sprawy
    Klucz:
     
    Redaktorzy strony
    BIP Redagują:
    Łukasz Małecki   Napisz wiadomość
        Tel: 544161800


    Wersje elektroniczne
    Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej Dziennik Urzędowy Rzeczypospolitej Polskiej Monitor Polski
    5289315 odwiedzin
    Statystyki zaawansowane

    Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies

    Zamknij