Postępowanie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

Postępowanie w sprawie stwierdzenia wygaśnięcia zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych

Sprawę załatwia:  
Referat Społeczno - Administracyjny - Ewidencji Działalności Gospodarczej.
Urząd Miejski Ciechocinek, ul.Kopernika 19, pok. nr 5
tel. 0-54 416 18 00 wew. 125
 
Dokumenty od wnioskodawcy:
Zawiadomienie o:
1. likwidacji punktu sprzedaży,
2. zmianie rodzaju działalności punktu sprzedaży,
3. zmianie składu osobowego wspólników spółki cywilnej

Forma załatwienia sprawy:
Wydanie decyzji stwierdzającej wygaśnięcie zezwolenia.
 
Termin załatwienia sprawy:
1 miesiąc

Podstawa prawna:
1. Art. 18 ust.12 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r., Nr 147, poz. 1231 z późn. zmianami).
 
Uwagi:
W przypadku stwierdzenia wygaśnięcia zezwoleń z uwagi na: - likwidację punktu sprzedaży, - zmiany rodzaju działalności punktu sprzedaży, - zmiany składu osobowego wspólników spółki cywilnej. W przypadku stwierdzenia wygaśnięcia zezwoleń z uwagi na niezłożenie oświadczenia, o wartości sprzedaży napojów alkoholowych zgodnie z art. 111 ust. 4, lub niedokonanie opłaty w wysokości określonej w art. 111 ust. 2 i 5 ustawy z dnia 26 października 1982r.o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, w terminach do 31 stycznia, 31 maja i 30 września danego roku Przedsiębiorca może wystąpić z wnioskiem o wydanie nowego zezwolenia nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od wydania decyzji o wygaśnięciu zezwolenia.

Dodany 2003-11-24 10:30:45 przez BIP Administrator         
Ważny do: bezterminowo


Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miejski w Ciechocinku
Wydruk pochodzi z http://archiwum.bip.ciechocinek.pl/index.php?action=pokaz&id=35