L.P Karta Informacyjna
1. Numer karty / rok
2/wnio/2013
2 Rodzaj dokumentu Wniosek o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu Ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie drzew
5. Zakres przedmiotowy dokumentu (opis dokumentu)
Wniosek o uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości dz. o nr 930/3 przy ul. Lorentowicza 6
6. Obszar, którego dokument dotyczy zgodnie z podziałem administracyjnym kraju Województwo Kujawsko - Pomorskie, Gmina Ciechocinek
7. Znak sprawy Nie dotyczy
8. Dokument wytworzył Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe Związku Nauczycielstwa Polskiego Z.G. ul. Lorentowicza 6, 87 -720 Ciechocinek
9. Data dokumentu 03.01.2013r.
10. Dokument zatwierdził Nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu Nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miejski Ciechocinek, Ref. Gospodarki Terenami i Ochrony Środowiska, pok. nr 16, tel. 54/416 18 00
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu  
14. Czy dokument jest ostateczny  tak / nie Nie dotyczy
15. Numer kart innych dokumentów w sprawie 4/dec/2013
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 10.12.2013r.
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępnienia informacji Nie dotyczy
18. Uwagi  

 

 

Dodany 2013-12-10 08:25:37 przez Jan Baraniak         
Ważny do: bezterminowo


Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miejski w Ciechocinku
Wydruk pochodzi z http://archiwum.bip.ciechocinek.pl/index.php?action=pokaz&id=4567