L.P Karta Informacyjna
1. Numer karty / rok
1/2013
2 Rodzaj dokumentu  Wniosek
3. Temat dokumentu  Ochrona środowiska
4. Nazwa dokumentu  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu (opis dokumentu)
 przebudowa kotłowni opalanej gazem ziemnym i wymienikowni obiektu wraz z wewnętrzną instalacją gazdu dla Szpitala Uzdrowiskowego Nr 3 w Ciechocinku przy ul.Staszoca 5
6. Obszar, którego dokument dotyczy zgodnie z podziałem administracyjnym kraju  Województwo Kujawsko - Pomorskie, Gmina Ciechocinek
7. Znak sprawy  Nie dotyczy
8. Dokument wytworzył  Przedsiębiorstwo Uzdrowisko Ciechocinek S.A.
9. Data dokumentu  01.03.2013 r.
10. Dokument zatwierdził  Nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu  Nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu

 Urząd Miejski Ciechocinek, Ref. Gospodarki Terenami i Ochrony Środowiska, pok. nr 15,

tel. 54/416 18 00

13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu  http://ciechocinek.bipst.pl
14. Czy dokument jest ostateczny  tak / nie  Nie dotyczy
15. Numer kart innych dokumentów w sprawie  2/2013
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie  10.12.2013
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępnienia informacji  Nie dotyczy
18. Uwagi  

 

 

Dodany 2013-12-10 08:56:02 przez Jacek Smokowski         
Ważny do: bezterminowo


Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miejski w Ciechocinku
Wydruk pochodzi z http://archiwum.bip.ciechocinek.pl/index.php?action=pokaz&id=4572