L.P Karta Informacyjna
1. Numer karty / rok
2/2013
2 Rodzaj dokumentu  Wniosek
3. Temat dokumentu  Ochrona środowiska
4. Nazwa dokumentu  Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu (opis dokumentu)
Prace konserwatorskie i restauratorskie ścian kościoła parafialnego w Ciechocinku
6. Obszar, którego dokument dotyczy zgodnie z podziałem administracyjnym kraju  Województwo Kujawsko - Pomorskie, Gmina Ciechocinek
7. Znak sprawy  Nie dotyczy
8. Dokument wytworzył  Parafia rzymsko-Katolicka Świętych Apostołów Piotra i Pawła w Ciechocinku
9. Data dokumentu  18.03.2013 r.
10. Dokument zatwierdził  Nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu  Nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu

 Urząd Miejski Ciechocinek, Ref. Gospodarki Terenami i Ochrony Środowiska, pok. nr 15,

tel. 54/416 18 00

13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu  http://ciechocinek.bipst.pl
14. Czy dokument jest ostateczny  tak / nie  Nie dotyczy
15. Numer kart innych dokumentów w sprawie  4/2013
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie  10.12.2013
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępnienia informacji  Nie dotyczy
18. Uwagi  

 

 

Dodany 2013-12-10 10:21:43 przez Michał Budny         
Ważny do: bezterminowo


Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miejski w Ciechocinku
Wydruk pochodzi z http://archiwum.bip.ciechocinek.pl/index.php?action=pokaz&id=4581