L.P Karta Informacyjna
1. Numer karty / rok
27/wnio/2013
2 Rodzaj dokumentu Wniosek o wydanie decyzji
3. Temat dokumentu Ochrona zwierząt oraz roślin
4. Nazwa dokumentu Wniosek o wydanie decyzji na usunięcie drzew
5. Zakres przedmiotowy dokumentu (opis dokumentu)
Wniosek o uzyskanie zezwolenia na usunięcie drzew z terenu nieruchomości dz. o nr 731/4 przy ul. Św. Br. Alberta w Ciechocinku
6. Obszar, którego dokument dotyczy zgodnie z podziałem administracyjnym kraju Województwo Kujawsko - Pomorskie, Gmina Ciechocinek
7. Znak sprawy Nie dotyczy
8. Dokument wytworzył B5 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Górze Kalwarii ul. Kalwaryjska 69A lok.2, 05-530 Góra Kalwaria
9. Data dokumentu 27.07.2013r.
10. Dokument zatwierdził Nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu Nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu Urząd Miejski Ciechocinek, Ref. Gospodarki Terenami i Ochrony Środowiska, pok. nr 16, tel. 54/416 18 00
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu  
14. Czy dokument jest ostateczny  tak / nie Nie dotyczy
15. Numer kart innych dokumentów w sprawie 28/dec/2013
16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie 10.12.2013r.
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępnienia informacji Nie dotyczy
18. Uwagi  

 

 

Dodany 2013-12-11 07:57:14 przez Jan Baraniak         
Ważny do: bezterminowo


Biuletyn Informacji Publicznej - Urząd Miejski w Ciechocinku
Wydruk pochodzi z http://archiwum.bip.ciechocinek.pl/index.php?action=pokaz&id=4634